~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~The Word Inside the Word~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku tanya apa khabar..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Hari ini Khamis 26 mac 2015 waktu Malaysia.. aiseh.
Sudah terlalu lama rasanya...baru hari ini aku berkesempatan menjenguk laman blogku,
Tiada berita yang mahu dilampirkan, sekadar sapaan kepada pembaca yang menjadi teman media berkongsi cerita mahupun pendatang yang ter-klik tak sengaja pautan laman BNM ini.

Apa khabar agaknya kalian.
Mudah-mudahan segala aktiviti dalam penghidupan ini berjalan dengan baik disamping mendapat rahmah dan kasih sayang dari Allah SWT. Aminn...

Tahun lalu begitu banyak cerita sebenarnya yang ingin diluah tapi belum ada kesempatan membuka lembaran entry bertarikh 2014. Sengaja ku biarkan ia sepi..... (melayan perasaan kali)

hmm...2014, kalau dipinta komen, responku hanya satu. "semoga baik-baik saja"
ya..semoga baik-baik sahaja.
Dunia semakin tua, dan begitu juga engkau, aku dan dia...tapi benar-benarkah kita kelak sampai ke tua? entah hari ini, esok atau lusa nafas tak lepas di kerongkong.

ishh...aku masih sama dengan ayat yang berbelit-belit.

takpa-takpa...nanti aku sambung cerita...
hehehe

0 komen disini:

Post a Comment

titipkan sepatah dua kata untukku runtum penuh hikmah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...