~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~The Word Inside the Word~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dah boleh follow :)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Sebelum ni aku ada buat entry tentang rasa kesalku kerana tidak dapat membalas FOLLOW rakan blog disebabkan masalah yang tidak diketahui puncanya >_<.
macam-macam andaian dibuat berkemungkinan masalah ni berlaku dari ''setting blog, browser, PC, dan juga mungkin sebab blog template yang diguna.


Atas berkat kesabaran dan bantuan seorang rakan blog, (yang telah berjaya aku susahkan) akhirnya membuahkan hasil...err, ya! hasilnya..Blog dia pun berjangkit dengan masalah yang sama...
Nasib la..dia orang steady jak...yelah, aku yang takut ditambah rasa bersalah dan segan silu yang amat.....huhuk
SENYUM, Pembunuh Penyakit Kardiovaskuler



tapi dia kata. "tak apa la..biasala lah tu..", tidak lama lepas tu, dia bagitau 'dah ok balik lepas padam semua browse history' - Okey..sangat-sangat tumpang gembira :D

bagi aku tak payahlah lepas ni ambil peduli lagi pasal masalah tu, bikin tambah masalah adalah... (nampak berputus asa dah kan.?)


tapi, malam Jumaat 18 mac lepas..aku buka blog dan seperti biasa mencuba lagi untuk Follow blog rakan, alangkah gembiranya sudah boleh FOLLOW...cuba lagi, dan cuba lagi (sebab tak puas hati) tapi memang dah pulih la ni....;-) selesai follow rakan yang ter'follow dekat blog ni.

Alhamdulillahi rabbil alamin..

aku tertanya juga macamana boleh jadi ni?
tapi keyakinan kuat mengatakan ini pasti tentang TEMPLATE yang aku guna tu, bak kata rakan tu lagi..mungkin setting dekat HTML ada terkacau-kacau sikit..(amboi ayat).
lihat...aku dah bertukar background dalam template tu..

Ucapan berbanyak-banyak buat Zack Hazze.












alhamdulillah,


masih boleh tersenyum lagi.........


KEKADANG kita terasa amat longlai meneruskan kehidupan, hendak melangkah pun payah tak bermaya. Apa lagi untuk mencapai kejayaan yang besar, memang jauh sekali. kalau tidak disuntik dengan kata-kata perangsang, memang bertambah-tambah la malas. Hehehe..  tak susah sebenarnya, KITA masih boleh berjaya jika kita berpegang pada kata 'KAMU BOLEH lakukannya!'

(macam tiada kena mengena pula kata-kata ni disini, takpa lah..yang penting ia berguna. Insyaallah)

0 komen disini:

Post a Comment

titipkan sepatah dua kata untukku runtum penuh hikmah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...