~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~The Word Inside the Word~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

this site may harm your Computer

assalamualaikum...warahmatullahi wabarakatuh & selamat pagi petang malam & siang. insyaallah..

dimulakan dengan bismillahirrahmannirrahim..

buka blog tadi, terserempak balik dengan amaran MALWARE nih. aku tak tau kenapa google ni lemah lembut, sebab bila aku buka guna Mozilla.. OK pulak, tp ok nya sekejap saja la...memang tak OK...hehe

boring juga kan, sana sini tak habis2 cerita pasal malware. sebenarnya virus ni pernah singgah di blog nadi nih.. masa tu risau jugak aku dibuatnya sampai terpaksa minta tolong rakan macamana nak buang.
yelah..blog tak boleh buka langsung. mujurlah dashboard berfungsi lagi, kata kawan tu.. blognadi hanya pembawa isi kandungan virus malware ni dari site blog orang yang dijangkiti. caranya cuma perlu padam site blog yang dijangkiti tu dari blog kita.

alhamdullillah, kembali pulih. cuma aku tidak tau lah, macamana pula pulihkan blog yang dijangkiti tu..
aku harap blog dia tu da ok. aku nak jejaki sekarang pun payah...lupa da nama blog dia apa. :'(


sekarang ni pulak...

sad

sad nih....

sekali lagi timbul amaran tu.. laman web yang sangat aku cintai & gemari terpaksa aku buang dari list blog aku.
laman web (I LUV ISLAM)  x dapat bukak lak sekarang...x caya cuba tengok.. iluvIslam.com


bila buka, dapat ni...


Aku harap admin Iluv Islam ni ambik tindakan cepat..
aku rindu nak baca segala isi kandungan dalam ni..huhu


rindu anugerah terindah.. :) sangat2 rindu.




p/s: sapa sokong, malware menyusahkan?

0 komen disini:

Post a Comment

titipkan sepatah dua kata untukku runtum penuh hikmah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...