~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~The Word Inside the Word~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

rasanya mereka tak faham..

kemarin aku melihat kau memandangku dengan pandangan yang amat menenangkan. terukir senyuman ceriamu hingga tertanya aku apa yang membuatkan kau begitu gembira?..
semalam aku melihat kau memandangku lagi tapi wajahmu berubah sama sekali. meski kau masih mengukir senyuman tapi kali ini seolah ia bertukar suram..membuatku tertanya-tanya apa yang sedang kau alami?..

hari ini aku melihat tiada mata indahmu memandangku, kau buatku tertanya kemana pergi pemilik mata itu?..tercari-cari aku dalam setiap pertanyaan. akhirnya ku terhenti dan terpaku setelah mendengar berita kepergianmu..hingga 1 saat aku bersumpah takkan bertanya lagi..


sebuah kata-kata yang aku tulis dan salin pada sebuah gambar..lalu aku masukkan dalam album "bila hati berbicara" di dalam fb ku. aku pun x tau apa sebab aku leh wat post dekat blog aku.. xda idea kot...hehe.. xda just mau senang2kan hati sendiri... sebab apa??..
bila membaca komen2 sahabat dlm fb tu..buat aku tersenyum2 sendiri..mesti dlm fikiran aku budak sastera mana daaa.....

Armilawana Wana, Aezu Nabilabalqis, Jnee Zaini and 23 others like this.
look...how much they like it..hihihi... ntah apa2.. :)

0 komen disini:

Post a Comment

titipkan sepatah dua kata untukku runtum penuh hikmah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...