~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~The Word Inside the Word~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Blog terima Kejutan FRIDAY

alahai.. aku yg baru menjinak2kan diri dlm tulis menulis, taip menaip, ayat mengayat dalam blog ni..cehwah..  rasa terkejut yang amat pulak bila terima pengunjung berduyun2 membuka page yg I buat sesuka hati ni, mungkin bagi kome2 suma.. ''baru berapa org da ckp ramai..biasa2 je pun.."mestilah, korang the best suma ramai pengikut kan...  xpa laa, bg aku tetap ramai..da wat aku tersenyum sampai ketelinga ni.... apapun buat semua yang telah berkunjung, mengunjung atau ter..kunjung, terima kasehhh!.. hehehe... rajin2  lah melawat2 kawasan org kampung ni ea...semoga Allah melindungi kita semua. SELAMAT HARI JUMAAT!!..jgn lupa g masjid lak.. (^_^)

2 komen disini:

Ija AppLe :) said... [reply]

bese laa tu..lame2 kfem rmai folower..Insyallah.
rjin2 blogwalking..
aku pon new bloger gak.. :)

hiettah said... [reply]

hehehe....kena rajin ni..

Post a Comment

titipkan sepatah dua kata untukku runtum penuh hikmah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...